01 juli 2009

Minnesbilder

Äntligen har jag välkomnat mig själv in på 2000-talet, jag har köpt mig en digitalkamera. Det är en liten nätt kompaktkamera som jag hoppas blir en bra till fest, familj och vännerbilder.

Jag har många gånger ångrat att jag inte har fler bilder på mina vänner och händelser som man vill minnas. Men nu när jag har en kamera kommer den stora utmaningen. Jag har nämligen förmågan att glömma kameran hemma och när jag väl kommer ihåg att ta den med mig glömmer jag att ta några bilder... Grrr! Lika irriterande varje gång. Dags för förändring, jag hoppas kunna lägga ut många fina bilder här på bloggen i fortsättningen.


2 kommentarer:

  1. Bilder är alltid skoj. Ser fram emot fler.

    SvaraRadera
  2. Hoppas jag inte att jag har lovat för mycket... jag får ta mig i kragen, helt enkelt.

    SvaraRadera