15 mars 2011

Stockholm City Scrap


Snart, snart, snart är Stockholm City Scrap här!
Igår satt jag och gick igenom alla tre butikernas hemsidor och kollade vad de hade i sortimenten och deras priser. Det är ju tur att det är lönehelgen, för fy tusan vad jag hittade mycket grejer som jag ville ha.

Butikerna är:
Designat
Maries Scarpstudio
Scrap-Perra

Jag ska köpa mig färger från Distress Ink, då jag i helgen på vår scrap-träff fick testa och måla med dessa färger + att jag ska på kurs samma vecka som eventet är. Hoppas på lite bra priser, så man kan köpa på sig en tio-tolv färger.

Sen hittade jag så coola stämplar från ett märke som heter Sweet Pea. Ska också köpa stämplar med lite mer texter, det kan man ju inte har för lite av, och jag kommer ju knappast att lära mig att kalligrafera som jag önskar... Rosor är ju också ett måste och förhoppningsvis finns dem i massor!

Jag ser fram emot att åka dit och träffa mina vänner som ska sitta där och scrappa och att köpa på mig lite nytt och roligt för framtida kort :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar