02 januari 2010

Gott nytt år

och god fortsättning!

Efter en underbar jul hemma i Skåne med familj och vänner, tog jag tåget upp till Stockholm igen och denna gången gick resan väldigt smidigt. Det var inte ens försenat, tack och lov :)

Två dagar före nyår fick jag dock ett sms av min kompis, där det stod att det blir nog ingen nyårsfest med hennes killes kompisar i år och om jag hade någon annan fest att gå till så skulle jag tacka ja till den. DET HADE JAG SÅ KLART INTE! Däremot hade jag en killer-klänning, som bara var så snygg och som jag köpt till nyår. Så här stod jag med en snygg klänning men ingen fest, grrr... Satans skit!

Jakten började, och jag ringde runt men alla hade ju så klart sin nyår planerad med sittningar, parmiddagar och familjefester. Min syster, älskade syster, erbjöd sig så klart, att jag gärna fick vara med dem och det är jag tacksam för och hade gärna åkt dit om jag inte varit så besviken och redo för en riktig partaj-fest. Jag fick dock napp till slut hos Nyårsakuten Anders som också bor i Jakan, fick följa med honom till en kompis kompis... Det var trevligt och nyåret blev ok, men jag var hemma till tolvslaget och sov vid ett-halv två-tiden.

Jag hoppas alla ni därute har det bra och hade ett killer-partaj-nyår, nu är det 2010!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar