30 oktober 2010

Ibland blir det en dag försent...

...men det är väl tanken som räknas...???


Jag planerade och planerade att jag skulle skicka detta födelsedagskort i tid, för en gång skull. SÅ detta var ett kort som jag gjorde på min senaste scrapping-träff.

Jag har kombinerad gammalt med nytt, där pappren är från Panduro, köpte dem när de reade i somras. Sen har jag använt spets och knapp från mammas gamla sytillbehör, som jag tog mig friheten att gå igenom när jag var hemma sist. I ett liv fullt med sysaker, kan man hitta många fina saker att använda i sin scrapping :D

Jag ställde till och med mobilen på påminnelse för att jag inte skulle glömma posta detta fina kort, men ändå lyckades jag inte få iväg det. Men jag hoppas kortet är fint nog för att komma en dag för sent. Hoppas du förlåter mig? Jag tänker på dig ofta i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar