01 juni 2010

Mors dag

Äntligen kan jag visa min fina kort, som jag gjorde på min scrappingkurs. Jag har väntat eftersom jag visste att jag skulle skicka dem till mina älskade mammor, mamma och min bästa vän.


Att vara mamma måste vara helt fantastiskt, men det är också ett ansvar och ett heltidsjobb. Jag har stor beundran till min mamma som uppfostrat sex barn och jag är så tacksam för allt hon gjort för mig. Hon har alltid vetat att jag vill vara precis som vem som helst och hon har haft full förtroende för allt jag gjort. Även när jag rymt hemifrån, otaliga gånger, jag har åkt till USA själv, fast jag inte var redo, jag har flyttat till Stockholm, hon har alltid varit övertygad om att jag har fixat jobb när jag varit arbetslös och hon är helt cool med exakt allt jag är. Min mamma är en beundransvärd kvinna!

Min bästa vän är en lugn person, som tar livet som det är. Hon kommer blir världens coolaste mamma, som alltid kommer vara lite orolig över sin son, men hon kommer alltid också att ta livets upp och nedgångar med en säkerhet att allt kommer att bli bra till slut. Hon älskar mig för den jag är och jag är så glad att hon finns i mitt liv. Hon är stark och självständig när hon behöver vara det och hon är en öppen person som behandlar andra med värme och utan fördomar.

Jag älskar er, och detta blogginlägg är till er! För att ni finns i mitt liv och för att ni tar mig som jag är. Ni är världens bästa mammor! Puss, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar