29 augusti 2010

Hösten är här

och ingen kan vara gladare än jag. :D

6 veckors semester har passerat och jag är så nöjd med mina sommar. På min första semesterdag bestämde jag att jag skulle ägna mina sommardagar med att sova, läsa och dricka vin. Vilket jag också gjorde!! Vilken mysig sommar jag har haft.

Mitt enda dåliga samvete har varit att jag inte har bloggat nåt på länge, på något sätt får jag inte inspiration till det. Jag funderar ofta hur alla människor där ute har ork att vara så aktiva, de tränar, aktiv i något sorts socialt forum, reser, umgås med vänner, umgås med partner, läser, jobbar, har hand om ungarna, lagar mat och äter... Hur hinner folk??

Ofta när jag kommer hem från jobb, orkar jag ingenting förutom att bara lägga mig på soffan och slötitta på tv. Och då ofta blir det nån urusel amerikansk såpa, eftersom jag då inte behöver tänka ett skit! Vilket är såå skönt. Men det gör ju inte heller min blogg mer levande och ni få som läser den blir utan mitt helt fantastiska liv :P

Men nu är hösten här och jag hoppas att jag får min normala boost av energi och planer, men kanske blir det uppätet av att jag nu har ett nytt jobb som tar energi av mig. Men jag hoppas jag får lite över till mig själv och lite personlig förnyelse. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar