25 januari 2009

Alla vill in i dimman

Efter jobbet igår åkte jag och en kompis till underbara Judit & Bertil, som jag verkligen kan rekommendera. Min kompis brukar gå dit för en afterwork med sina vänner och har berättat så gott om stället, och igår var det första gången jag var där. Vi käkade god mat, jag valde en mycket god skomakarlåda, och efteråt tog vi ett par öl. Roliga referenser på menyn, kvittot och i barmenyn lockar en till skratt och en mycket trevlig personal som kommer ihåg en när man står i baren och ska köpa sig en andra och tredje öl. Stället är lagom stort och ljudnivån lagom hög för att kunna prata i fred med sina vänner men ändå tillräckligt litet för att vid något tillfället få chansen att kunna skapa sig nya kontakter och vänner eller bara få en trevlig pratstund för kvällen.

Jag ska definitivt gå dit fler gånger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar